Kukucs!

Jár még erre valaki? :) Az élet tavaly úgy hozta, hogy az év második felét egyedül töltöttem a két lányommal. Életem párját külföldre szólította a munka. A lakás is épp ebben az időszakban tett próbába. Minden ami tönkremehet, elromolhat, az tönkre is ment, elromlott, meghibásodott, stb.. Nem unatkoztam.. Annyira nem, hogy a képekre sem maradt időm. Napi szinten legalábbis. Nem vagyok egy könnyen feladós fajta. Idén belevágtam újra. Új blogot kezdtem, itt tudjátok követni, ha szeretnétek:

http://linseys366project.blogspot.com/


Linsey

5 megjegyzés:

  1. Én voltam vagyok és megyek a másik blogra is. :)
    Sok sikert!

    VálaszTörlés
  2. ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ az elveszett csajszi

    Na lássuk csak

    Zsófi

    VálaszTörlés
  3. Az új blogodon nincs Névtelen profil, ezért ide másolom be:

    A legutolsó képhez irok csak be. Jó újra látni benneteket. Sok érdekes fotó került fel az oldalra.

    Valahogy más megvilágításba kerülnek a dolgok a képeiden..

    Kevesebb a szin, és kifejezőbbek lettek képeid, elgondolkodtatók, meg talán egy kicsit borúsabbak.... lehet, hogy a vidám szinek hiánya okozza?

    S mégis sikerült megnevettetned...


    Zsófi

    VálaszTörlés
  4. Átállítottam, lehet névtelen profillal is hozzászólni..

    VálaszTörlés